Piękny horyzont




W piątek mieliśmy okazję uczestniczyć w Festiwalu Młodego Widza  - Ale Kino i projekcji filmu pt. Piękny horyzont. Nikt z nas, niewiele wiedział o jego tematyce i szczerze mówiąc, poszliśmy ufając wyborowi Maksa. Tuż przed seansem, okazało się, że film osadzony jest w tematyce piłkarskiej, a biorąc pod uwagę to, że w naszej ekipie skala dziewczyn wynosiła 4:1 zastanawiałam się czy wszyscy wytrwamy. Jednak nie zawiedliśmy się! Okazało się, że mimo mało dziewczęcej tematyki, film poruszył wszystkich.
Dodatkowo, po projekcji mogliśmy porozmawiać z twórcami filmu oraz trenerem Henrykiem Kasperczakiem.
Tak zaczęliśmy piątek. Z uśmiechami na buzi i brzuchami pełnymi popcornu oraz mikołajowych łakoci wróciliśmy do szkoły.


1 komentarz:

  1. Jacie, zazdroszczę! Tematyka piłki jest mi bliska (jak pewnie wielu chłopcom) :) . Bo piłka to nie tylko piłka... jest w niej więcej psychologi, ewolucji, rywalizacji, szczęścia, motywacji niż nam się wydaje.

    Podsyłam link do mojego ulubionego filmiku, który ukazuje trochę w innym świetle piłkę nożną i że w końcowym rozrachunku i tak liczy się pasja a nie siła...

    http://www.youtube.com/watch?v=AZfymBuubbc

    Wiktoria dziękuję za wpis i wielkie pozdrowienia dla Maksa i reszty fanów piłki, jak tylko przyjadę mam nadzieję, że pokopiemy trochę w piłeczkę...

    OdpowiedzUsuń